Bli medlem

Velkommen til LykkeligeBarn's åpne forum.

Forumet er åpent for alle.
Vil man ha skrivetilgang må man registrere seg.
Foreldre, pedagoger, lærere og andre kan delta i diskusjonene. Husk at eventuelle svar fra foreningens medlemmer står for deres egen regning, og ikke nødvendigvis gjenspeiler foreningens meninger.

Vi håper forumet kan gi en gjensidig innsikt i hvordan det er å ha med barn med særlige forutsetninger (bmsf) å gjøre.

Det er nå utført en rekke endringer på sikkerheten på forumet.
- recaptcha er aktivert for godkjenning av registrering
- Det er aktivert Spambot med IP sjekk fra kjente adresser.
- Man må nå validere registrering av ny bruker med epost som blir sendt til oppgitt epost før tilgang blir gitt.

Moderators: Moderatorer, Foreldrekontakt

Post Reply
Katatka

Bli medlem

Post by Katatka » Mon 14. Jan, 2019 8:43

Hei.

Jeg har sendt mail til foreldrekontakten for å prøve å bli medlem, men jeg får ingen svar. Er det noen som kan hjelpe meg med veien videre? Jeg sendte mail i Mai, August og September....

marte85

Re: Bli medlem

Post by marte85 » Tue 15. Jan, 2019 3:24

Jeg opplever det samme som deg, har ikke fått noe respons på forespørsel om medlemskap. Ønsker å være med på treff og å få tilgang til den lukkede facebookgruppa, men da må man jo være medlem...

Katatka

Post by Katatka » Wed 23. Jan, 2019 10:00

Så utrolig kjedelig, får håpe noen av de ansvarlige ser denne posten da slik at vi får blitt medlem.

marte85

Post by marte85 » Thu 24. Jan, 2019 3:01

Hei igjen,

Jeg har kontaktet styrer, og hun skulle se på saken. Kommer tilbake til deg med mer info når jeg hører fra henne igjen.

marte85

Post by marte85 » Fri 25. Jan, 2019 3:08

Hei,

Jeg har vært i kontakt med medlemskoordinatoren som sier at medlemsforespørselen ble videresendt til en av foreldrekontaktene rett etter at lykkelige barn mottok forespørselen. Foreningen har dog få foreldrekontakter, som er travle, og derfor tar det så lang tid. Da mitt barn er testet av PPT, fikk jeg et innmeldingsskjema som jeg fylte ut og sendte inn slik at jeg kan bli medlem uten å ha en innmeldingssamtale. Hvis ditt barn også er testet, kan du sikkert også få et slikt skjema så ting går litt raskere.
Håper det ordner seg!

Katatka

Post by Katatka » Mon 28. Jan, 2019 12:02

takk for tilbakemelding, mitt barn er testet, hvor får jeg tak i innmeldingsskjema?

Toril
Medlem

Post by Toril » Wed 06. Mar, 2019 11:33

Send en mail til foreldrekontakt@lykkeligebarn.no, så burde du få svar.

Post Reply