Sommartider, hej, hej! Sommartider! (Eller vintertider?)

Velkommen til LykkeligeBarn's åpne forum.

Forumet er åpent for alle.
Vil man ha skrivetilgang må man registrere seg.
Foreldre, pedagoger, lærere og andre kan delta i diskusjonene. Husk at eventuelle svar fra foreningens medlemmer står for deres egen regning, og ikke nødvendigvis gjenspeiler foreningens meninger.

Vi håper forumet kan gi en gjensidig innsikt i hvordan det er å ha med barn med særlige forutsetninger (bmsf) å gjøre.

Det er nå utført en rekke endringer på sikkerheten på forumet.
- recaptcha er aktivert for godkjenning av registrering
- Det er aktivert Spambot med IP sjekk fra kjente adresser.
- Man må nå validere registrering av ny bruker med epost som blir sendt til oppgitt epost før tilgang blir gitt.

Moderators: Moderatorer, Foreldrekontakt

Post Reply
mortenoslash
Medlem

Sommartider, hej, hej! Sommartider! (Eller vintertider?)

Post by mortenoslash »

Det her er ei liten påminning til alle forumsbrukarane at forumet ikkje byttar mellom sommartid og normaltid av seg sjølv. Du må som brukar gjere det manuelt.

Du må gå inn «Brukerkontrollpanel» (oppe til venstre, line nr 2 under logoen). Der vel du fana «Innstillinger». Under den får du fram val for ja eller nei til sommartid. Bytt frå ja til nei for å få normaltid. (Pass på at tidssona er korrekt.)

NB! Hugs å klikk «OK» til slutt! ;o)
Morten Øen

Mine postingar er ut frå mine eigne meiningar, og ikkje på vegne av organisasjonar eg er eller har vore medlem av eller arbeidsgjevarar eg har eller har hatt.

mortenoslash
Medlem

Re: Sommartider, hej, hej! Sommartider! (Eller vintertider?)

Post by mortenoslash »

Og så er me i gang att.

Hugs at brukarane manuelt må setje sommartid i innstillingane på sin profil. Du finn det på Brukerkontrollpanel under fana «Innstillinger».

Om du ikkje endrar det, vil postingane dine stå med klokkeslett som ikkje er korrigert for sommartid!
Morten Øen

Mine postingar er ut frå mine eigne meiningar, og ikkje på vegne av organisasjonar eg er eller har vore medlem av eller arbeidsgjevarar eg har eller har hatt.

mortenoslash
Medlem

Post by mortenoslash »

Og så var det å stille attende til vintertid att, då.

Minner om at du må gå inn å gjere det manuelt i ditt brukarkontrollpanel.
Morten Øen

mortenoslash
Medlem

Post by mortenoslash »

Og for dei som enno ikkje har fått ordna det:

Det er ikkje automatisk skifte mellom vintertid og sommartid på forumet. Du må sjølv som brukar gå inn på brukarkontrollpanelet, men det er gjort med eit enkelt klikk.
Morten Øen

Post Reply