Litt hjelp ift forum :)?

Velkommen til LykkeligeBarn's åpne forum.

Forumet er åpent for alle.
Vil man ha skrivetilgang må man registrere seg.
Foreldre, pedagoger, lærere og andre kan delta i diskusjonene. Husk at eventuelle svar fra foreningens medlemmer står for deres egen regning, og ikke nødvendigvis gjenspeiler foreningens meninger.

Vi håper forumet kan gi en gjensidig innsikt i hvordan det er å ha med barn med særlige forutsetninger (bmsf) å gjøre.

Det er nå utført en rekke endringer på sikkerheten på forumet.
- recaptcha er aktivert for godkjenning av registrering
- Det er aktivert Spambot med IP sjekk fra kjente adresser.
- Man må nå validere registrering av ny bruker med epost som blir sendt til oppgitt epost før tilgang blir gitt.

Moderators: Moderatorer, Foreldrekontakt

Post Reply
Sokrates
Medlem

Litt hjelp ift forum :)?

Post by Sokrates »

Hei, er ny her og lurte på om det også er et annet, mer lukket forum for bare medlemmer hvor det skrives mer aktivt enn åpne forumet?
Har bare registrert meg på forum her. På forhånd takk :) .

mortenoslash
Medlem

Re: Litt hjelp ift forum :)?

Post by mortenoslash »

Ja, det er ein lukka medlemsdel. Der får du tilgang så fort du oppgir til medlemsregisteret kva for brukarnamn du har registrert deg med på forumet. Då får administratorane på forum beskjed og utvidar tilgangen din.

På forumet er det tidvis ganske djupgåande diskusjonar, og styret brukar forumet som offisiell informasjonskanal.

I tillegg er det er skjult Facebook-gruppe, der det òg er ein del aktivitet og deling. Fordelen med forumet er at det er lettare å søkje på tidlegare aktivitet enn det er på Facebook.
Morten Øen

Mine postingar er ut frå mine eigne meiningar, og ikkje på vegne av organisasjonar eg er eller har vore medlem av eller arbeidsgjevarar eg har eller har hatt.

Sokrates
Medlem

Post by Sokrates »

Takk :). Er kontakt med medlemsregistet det samme som å sende mail til en foreldrekontakt? Fant ikke noe eget mail til medlemsregister ;).

mortenoslash
Medlem

Post by mortenoslash »

Ja, er du ikkje alt medlem, så er det foreldrekontakten som vil innleie dialog med deg om eventuelt medlemskap.
Morten Øen

Mine postingar er ut frå mine eigne meiningar, og ikkje på vegne av organisasjonar eg er eller har vore medlem av eller arbeidsgjevarar eg har eller har hatt.

Sokrates
Medlem

Post by Sokrates »

Flott :).

staales
Medlem

Post by staales »

Merk at det er ferietider hos foreldrekontaktene også, så det kan ta litt tid å få tilbakemelding. Men de kommer tilbake til deg etter ferien.

Ståle

Sokrates
Medlem

Post by Sokrates »

Den er grei Ståle :). Må bare tenke litt får jeg tar "steget" og kontakter foreldrekontakt da 8-) .

mortenoslash
Medlem

Post by mortenoslash »

Det er alltid lurt å tenkje, men det kan vere litt overflødig, for det er nettopp denne samtala som det er meininga skal gi deg dei tankane du treng for å avgjere. Med andre ord, samtala er ikkje automatisk ei innmelding, men det er ei uforpliktande hjelp til å avgjere om innmelding kan vere aktuelt.
Morten Øen

Post Reply