Mobilt kompetansesenter?

Velkommen til LykkeligeBarn's åpne forum.

Forumet er åpent for alle.
Vil man ha skrivetilgang må man registrere seg.
Foreldre, pedagoger, lærere og andre kan delta i diskusjonene. Husk at eventuelle svar fra foreningens medlemmer står for deres egen regning, og ikke nødvendigvis gjenspeiler foreningens meninger.

Vi håper forumet kan gi en gjensidig innsikt i hvordan det er å ha med barn med særlige forutsetninger (bmsf) å gjøre.

Det er nå utført en rekke endringer på sikkerheten på forumet.
- recaptcha er aktivert for godkjenning av registrering
- Det er aktivert Spambot med IP sjekk fra kjente adresser.
- Man må nå validere registrering av ny bruker med epost som blir sendt til oppgitt epost før tilgang blir gitt.

Moderators: Moderatorer, Foreldrekontakt

Post Reply
MaMarianne
Medlem

Mobilt kompetansesenter?

Post by MaMarianne »

Til høsten (fra 1/9) har jeg muligheter for å reise litt rundt og ha kurs/foredrag/workshops for lærere og foreldre og timer/undervisningsopplegg med enkeltelever og grupper. Noen interesserte? (Jeg kommer også til å gå til avisene med dette.)

Bobli
Medlem

Re: Mobilt kompetansesenter?

Post by Bobli »

Det høres spennende ut. Kan du si litt mer om opplegget ditt? Både innhold, utstrekning og pris (stramt budsjett hos oss). -Og hvilke deler av landet kan du besøke? Jeg ville gjerne vært på kursing selv, og etter artikkelen på fredag hørtes det ut som om det var flere hos oss som gjærne ville lære mer.

MaMarianne
Medlem

Post by MaMarianne »

Tror jeg kjører en "flat" pris, sånn ca. 500 kr/time, uansett om det er foredrag, undervisning eller hva det måtte være, pluss dekning av reiseutgifter. Mht. innhold må folk bare si hva de vil ha info/lære mer om, så skal jeg lage opplegg.

PIA
Medlem

Post by PIA »

hei marianne,

fint om du svarer på mailen jeg sendt deg.

pia

MaMarianne
Medlem

Post by MaMarianne »

Det har jeg gjort. Har du ikke fått den?

Post Reply