Håper å bli medlem her snart

Velkommen til LykkeligeBarn's åpne forum.

Forumet er åpent for alle.
Vil man ha skrivetilgang må man registrere seg.
Foreldre, pedagoger, lærere og andre kan delta i diskusjonene. Husk at eventuelle svar fra foreningens medlemmer står for deres egen regning, og ikke nødvendigvis gjenspeiler foreningens meninger.

Vi håper forumet kan gi en gjensidig innsikt i hvordan det er å ha med barn med særlige forutsetninger (bmsf) å gjøre.

Det er nå utført en rekke endringer på sikkerheten på forumet.
- recaptcha er aktivert for godkjenning av registrering
- Det er aktivert Spambot med IP sjekk fra kjente adresser.
- Man må nå validere registrering av ny bruker med epost som blir sendt til oppgitt epost før tilgang blir gitt.

Moderators: Moderatorer, Foreldrekontakt

Post Reply
Chaiemae
Medlem

Håper å bli medlem her snart

Post by Chaiemae »

Har sendt mail, så håper jeg blir kontaktet snart :) Det hadde vært så hyggelig å treffe noen andre som skjønner hvordan det er å ha et barn som ikke er helt som alle andre. I dag leverte jeg rapporten fra den private Wisc-testen til pedagogisk leder i barnehagen. Det gikk vel ikke akkurat strålende, så jeg får se om det går bedre når hun får summet seg litt.

cecilie
Medlem

Re: Håper å bli medlem her snart

Post by cecilie »

Er det lenge siden du sendte? Kan ta opptil en uke eller to, alt er dugnad. Er det gått mer enn to uker vil jeg anbefale deg å ta kontakt på ny.

Chaiemae
Medlem

Post by Chaiemae »

Tror det var den 10.

Sokrates
Medlem

Post by Sokrates »

Hei☺! Vi har også et bh barn, gutt på 3,5år. Litt nysgjerrig hvordan dere har snakket om dette i bh og hvordan gikk testsituasjonen med en som er så liten?

cecilie
Medlem

Post by cecilie »

Alt etter hvor mange henvendelser det er, så det kan ta en uke eller to å få organisert samtale. Har du ikke hørt noe ila to uker oppfordrer jeg deg til å sende ny mail.

Post Reply