stemmer dette med deres barn?

Velkommen til LykkeligeBarn's åpne forum.

Forumet er åpent for alle.
Vil man ha skrivetilgang må man registrere seg.
Foreldre, pedagoger, lærere og andre kan delta i diskusjonene. Husk at eventuelle svar fra foreningens medlemmer står for deres egen regning, og ikke nødvendigvis gjenspeiler foreningens meninger.

Vi håper forumet kan gi en gjensidig innsikt i hvordan det er å ha med barn med særlige forutsetninger (bmsf) å gjøre.

Det er nå utført en rekke endringer på sikkerheten på forumet.
- recaptcha er aktivert for godkjenning av registrering
- Det er aktivert Spambot med IP sjekk fra kjente adresser.
- Man må nå validere registrering av ny bruker med epost som blir sendt til oppgitt epost før tilgang blir gitt.

Moderators: Moderatorer, Foreldrekontakt

Post Reply
undrende

stemmer dette med deres barn?

Post by undrende »

skiver og skriver jeg- vil bare skrive ned det læreren til sønnen min på 7 mener om han. han får med seg det faglige og klarer seg godt der,men er sjenerelt fjærn- virker som han er i andre tanker-uten mimikk-i samlingstund virker det ikke som han får med seg ting. ute skole sitter han ofte alene etter de har spist,og er i grunn veldig treg med maten- gjør ikke det han får beskjed om feks legge bøkene i hylla .når han først gjør det går det tregt.men andre dager er han med- slik oppfatter ikke jeg han. er det noen lærere som opfattet barna deres slik - er bekymret. setter pris på svar

Thrane
Medlem

Re: stemmer dette med deres barn?

Post by Thrane »

Ja, det høres kjent ut. Etter vår erfaring er det en ting som hjelper ganske fort, og det er at både lærer og foreldre viser at de ser barnet og prøver å hjelpe til med å sette ord på hva som plager ham. En av guttene mine blomstret opp bare ved å få en lærer som var litt oppmerksom på ham, brukte ressursene hans og ga ham litt selvtilit. Jeg synes også du skal ta kontakt med sosiallæreren og BUP.

Kia

Re: stemmer dette med deres barn?

Post by Kia »

Høres kjent ut ja..

Post Reply